vrijdag 12 maart 2010

een droom komt uit....

Afgelopen woensdag was het weer een schitterende lentedag en nadat ik zelf 's ochtends had paardgereden op "mijn" Lusitano merrie, Peseta, ben ik 's middags met de meisjes gaan ponyrijden hier in Maartensdijk. Het eerste wat Nienke vaak zegt als ze op staat is "Ik heb gedroomd dat ik op een pony reed" of "Ik zou wel graag een pony in de tuin willen" of "mijn lievelingsdier is een pony".

Hier vlakbij is boerderij de Tolboom en daar kun je hele lieve shetlandpony's huren en meenemen voor een wandeling in het bos. Dat hebben we nu voor het eerst gedaan en toen ik Nienke zei wat we gingen doen, sprong ze een gat in de lucht en rende naar de gang om haar jas en laarsjes aan te doen.

Het is jammer dat ik geen foto's kon maken, maar de blik in haar ogen toen ze op "Noortje" zat was goud waard. Emma heeft natuurlijk ook een stuk gereden en na afloop hebben we de pony nog geborsteld en geknuffeld en zo hebben we een hele fijne middag gehad.

1 opmerking:

Mirjam zei

O, wat super! Zeker omdat het ook zo dichtbij kan!!