zaterdag 21 augustus 2010

Update


De weken vliegen voorbij! We hebben absoluut geen saai leven en meer en meer realiseer ik me hoe goed de beslissing was om de kinderen thuis te onderwijzen. We hebben een afwisselend programma, veel sociale contacten en het gaat heel goed met ons allemaal. We hebben interessante weken achter de rug. Onder andere 3 weken vakantie van Chris waarin we veel gedaan hebben. We zijn onder andere met zijn allen naar Naturalis geweest. Dat was een top dag en wederom heb ik me verbaast over de interesse van Emma in alles. Ze wilde alles weten en alles zien en was onvermoeibaar. Ik was vroeger in elk geval niet zo kan ik mij herinneren. Er was een interessante tentoonstelling over trekvogels. Heel leerzaam!.
Andere uitjes en bezigheden waren: Dierentuin, Bouwspeeltuin Lunetten, Dagjes Strand, Barbecueën met vrienden, Geologisch museum Laren, Excursie Boswachterij (vuur maken, herbarium maken, brandnetelsoep leren maken), Familie-weekenden (logeren, kampvuur), Ponyrijlessen, Vaak met mama mee naar het paard Peseta en helpen met alles: borstelen, uitmesten, afspuiten, uitstappen, appels geven, Excursie Brandweer Maarn, Zwemmen, Spelen met vriendjes en vriendinnetjes :)





Foto: Moederdag



Foto: Bootje varen met opa en papa



Foto: Heerlijk schommelen, mama 26weken buik :)



Foto: Emma speelt met letters bij oma thuis



Foto: Nienke speelt Yatzee met oma



foto: ook met papa schommelen :)



Foto: voorjaar 2010 Met mama mee naar het paard.
En spelen dat je zelf een paardje bent! :)



Foto: mama om de beurt helpen met afspuiten (hier 16 weken buik)



Foto: Anne. Wat je al niet als paard kunt gebruiken.:)

4 opmerkingen:

Alison zei

Ik baal af en toe dat ik bijna geen zichtbaar buikje heb, maar die van jou zou me nu al dwars gaan zitten. Hoe lang moet je nu nog?

Mirjam zei

Love you guys! :))

Ceekee zei

Ik ben nu 28w en 4d, dus nog zo'n 11 weken. :) Buik zit soms idd praktisch gezien behoorlijk in de weg, maar ach, eigenlijk is het meestal gewoon genieten van die 2 schatjes, bewegend en trappelend, in mijn buik. :)))))

Hoe ver ben jij nu dan? En gefeliciteerd!!

Groetjes, Caroline

Alison zei

Bedankt :)
Ik zit in week 22, de schopjes en hikjes zijn dus ook nog om van te genieten. Aan de ene kant mag het van mij nog best lang duren en vind ik het jammer dat al ruim de helft voorbij is, aan de andere kant kan ik niet wachten om straks een spiksplinternieuw babytje te mogen knuffelen!