zaterdag 21 augustus 2010

Eén van mijn favoriete bezigheden :)))))

Sinds januari rijdt en verzorg ik dit super lieve paard. Een Lusitano merrie van 16 jaar. Heel fijn paard om te rijden en ik heb nog tot eind mei (18 weken zwangerschap) 3 keer per week gereden, zowel dressuurmatig in de rijbak zoals je hieronder ziet, maar ook veel in de bossen. Dat is echt genieten!!! Alleen met mijn paardje de bossen doorkruisen en even aan helemaal niets denken. En dan in een sportief tempo, he! Veel draf en galop. :) Dit filmpje is geloof ik begin mei gemaakt. Dressuurmatig niet het meest nette stukje film, maar meer wat recreatief  balkjes lopen. Doorzitten ging hier al niet meer, door buikje. ;) De kinderen hoor je op de achtergrond spelen.




Hier nog een stukje. Anne rent (op één sok en één laars) met haar "paardje" Nienke heen en weer.  :)

1 opmerking:

Lieke zei

nou ziet er toch netjes uit hoor dat stukje rijden netjes aan de teugel en nog een goede houding voor zo'n 'dubbele zwangere' ;-)

groetjes Lieke