zondag 22 augustus 2010

ja, ik heb wat in te halen.....dus nog wat foto's :)



Vaak ziet de tuin er zo uit....

en soms zo...


Dit was in Naturalis...

Filmpje over Rotsblok tot mineraal...

en wat eten de verschillende dieren...

Nienke, mijn schatje...

Zusjes hebben plezier samen bij oma's schommel...


Terwijl ik met Peseta bezig ben, spelen in de grote zandbak....

Even oefenen met de nieuwe doek....

Anne met jong poesje, geboren op de pensionstal van Peseta....


Zo klimt Anne op het aanrecht....


Lekker dollen bij mama in de hangmat....

Ik geniet en doezel weg...

Emma en Nienke proberen ook even te slapen....


Anne houdt ook van onze kipjes :).....

Na het chocola eten, lekker "keten" in het binnen-klimhuisje...

2 opmerkingen:

Mirjam zei

Geweldige foto's!
Maar, een paard in de tuin?!?! ;)))
Die doek....ik ben heel benieuwd hoe je dat over 3 maanden doet!!

((()))

AutumnVine zei

My eerste besoek en ek is sooo nuuskierig oor tuisonderrig in Nederland. Ek gaan nie in Nederlands skryf omdat ek "de" en "het" nie meer by die regte woorde kan plaas nie. My naam is Esther en bly in Pretoria, Suid Afrika met my man en twee seuns Simeon ('04) en Joshua (08). Het ook tuisonderrig begin en blog daaroor. My moeder kom van Utrecht en my vader van Maarssum Friesland. Wanneer ek meer tyd het sal ek kom lees wat julle doen.