donderdag 29 april 2010

Zomerse picknick


Voor vandaag hadden we een picknick in het bos bedacht. Na een wandeling, vorige week, in het bos, met hond (Cindy) en kat (Amber), misten we eigenlijk nog een picknick, dus vandaag de herhaling, wederom met Amber en Cindy, want die genoten beide van het heerlijke weer en het rondslenteren in het bos en weiland.

De sfeer was supergoed, het was gezellig, lekker gegeten," ik zie, ik zie, wat jij niet ziet"gespeeld samen en veel gelachen. Heerlijk!

Toen we na een paar uur weer thuis waren hebben de kinderen in het opblaasbadje in de tuin gespeeld. Zo leuk om te zien!

De kuikens zaten in een buitenrennetje en genoten van de eerste zon op hun donsveertjes. Amber en Cindy lagen ergens uitgeteld in de schaduw en ik....kon alleen maar genieten van het hele spul :)

kuikens in de veilige buiten ren met bakje wormen en andere insecten die de kinderen voor ze gezocht hadden. De vleugels krijgen nu al veren!


Kuikentje nummer 5, Miepje :)

Emma is gek op Miepje :)

Dit is Nienke, de gisteravond, met haar knuffelkuikentje.Wat een schatje, he? Nienke bedoel ik....;))

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh wat een schatjes!!!!

Leuk hoor!!!

Liefs
Ellen

marloes zei

Super schattig!!!
Ik mis jullie stiekem toch wel een beetje!
Heel veel liefs from the land Down Under en een dikke knuffel voor iedereen!

XX Marloes