zaterdag 25 oktober 2008

Een jaar geleden

Ik kwam een mapje foto's tegen van precies een jaar gelden. Wat is er toch veel gebeurd in het afgelopen jaar en wat zijn mijn meiden gegroeid!
Hier zie je Emma en Nienke bij hun neefje Guillaume in het huis waarmijn zus toen nog woonde "Klein Heidezicht". We waren daar een dagje en aan het eind van de middag wilden ze met zijn drietjes op bed televisie kijken. Zo lief was dat, hoe ze zich op bed installeerden, knuffeltjes mee, boekjes mee en samen kletsend...



en ook alweer een jaar gelden dat we "Pukkie" (een Hollander) kregen met haar nieuwe hok. Hier keken ze 's ochtends in het hok of Pukkie goed geslapen had...

En een van de vele wandelingen in het bos/landgoed Beerschoten. Wat hebben we daar al veel gelopen, met onze honden, of zonder, met familie, met vrienden, kastanjes plukkend, kikkertjes bekijkend in het slootje, avondwandelingen, de paarden en runderen bekijkend, gewoon lekker in de zon zitten op dit bankje hier....

Dit is in het bos vlakbij ons huis waar we veel komen. De kinderen vinden het heerlijk om ook hier van alles te ontdekken en vragen me de oren van mijn hoofd, over de insecten die ze zien, de planten, de dieren, de bomen.... Op dit plekje staan heel veel bramenstruiken en ook afgelopen zomer hebben we daar heel veel bramen geplukt en gegeten, handen vol!



Dit was in de Griftstede. Een heerlijke dag was het. We zijn hier vaak te vinden.Ik vind dit een geweldige speeltuin en kinderboerderij. Er is aan zoveel dingen gedacht en er zijn heel veel educatieve elementen in verwerkt. Je kunt je er gewoonweg niet vervelen.





En ook....alweer een jaar geleden dat Juna een nieuw huis heeft gekregen. Ik heb haar vreselijk gemist! Ik heb een week terug gehoord dat het heel goed met haar gaat. Ze is een fantastische sporthond en kameraad geworden en heeft een heerlijk leven bij haar nieuwe baas. En als ik deze foto's dan weer zie, hoe leuk ze was en hoe goed ze met de kinderen was en als ik eraan denk hoe fijn ik met haar getraind heb en de uren die ik heb gewandeld met haar in de bossen, dan ben ik blij haar te mogen hebben meemaken.

Geen opmerkingen: