zondag 25 januari 2009

Met zijn allen op pad

Met zijn allen even een frisse neus halen inclusief Amber onze Siamees en Cindy onze Jack Russell.

Emma en Nienke bleven op een gegeven moment wat achter en stonden zo samen een tak te bestuderen...




En tot mijn verbazing was het mooi voorbeeld van een Judasoor op een dode tak. Latijn: Auricularia auricula-judae Geslacht: Auricularia(trilzwammen) Standplaats: vrij algemeen, het gehele jaar op takken van loofhout, vooral van vlier. Van die zwarte zwammetjes ernaast heb ik de naam tot op heden nog niet kunnen achterhalen. Tips welkom :)

Amber, eerst nog wat onwennig, maar later helemaal in haar element!



Cindy, ook in haar element en wat maakt ze ons toch altijd aan het lachen!






Al lopende hebben we onze bomenkennis geoefend en al snel kon Emma het verschil tussen een Beuk en een Eik herkennen ;)



Dit is mijn oma aan vaders kant en mijn broers. Hans en Jan Willem. Jan Willem vierde zijn 20e verjaardag en afscheidsfeest. Hij werkt voor de organisatie "Up with people" http://www.upwithpeople.com/ en reist zo al bijna twee jaar de wereld rond.
About Up with People
Our Mission:
Up with People exists today to spark people to action in meeting the needs of their communities, countries and the world while building bridges of understanding as a foundation for world peace.



Helaas wat wazig, maar erg leuk!








En dit is mijn zus Marloes. Ze is in opleiding tot verloskundige










Anne heeft veel plezier!








Geen opmerkingen: